Gå til innhold
  • Bli medlem

Rondane rundt på ei helg?


Anbefalte innlegg

Godtfolk, eg er klar over dei gamle trådane om emnet Rondane rundt, men sidan mitt spørsmål ikkje omhandlar eitt "maratonforsøk" so tek eg sjansen på å starte ein ny tråd :) Eg er ikkje kjent i Rondane, men er normalt fjellvant og turforma er heilt OK.

Eg har ein plan om å gå Rondane rundt, med utgangspunkt i Rondvassbu, etter følgande tidsskjema: Fredag kveld ankomst Rondvassbu og overnatte i telt. Laurdag gå første halvdel med overnatting i Døråldalen. Søndag gå andre halvdel med ankomst Rondvassbu på kvelden. Planen forutsett sjølvsagt folkelege verforhald og full oppakning med telt og sovepose.

Er denne planen vel ambisiøs med tung oppakning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden du har lagt dette inn under "Toppturer og tinderangling", har du tenkt å gå over de ti 2000-meterne på den turen? Det har folk gjort på et døgn (uten tung oppakning). Eller har du "bare" tenkt å gå Rondvassbu-Dørålseter-Langglupdalen-Bjørnhollia-Rondvassbu? Det klarer du sikkert fint :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, for å være litt meir presis: Ja, eg hadde tenkt å gå dei ti 2000-meterstoppane på denne turen :D Er det litt i overkant å planlegge alle toppane på ei helg med full turoppakning? På denne ruta ser eg ikkje heilt kor hen eg eventuelt kan legge igjen storsekken for å ta toppane med lettare oppakning, ialle fall ikkje på den vestre halvdelen :wink:

EDIT: Mitt ønske er altså å ta alle 2000-meterstoppane i Rondane på ein samanhengande tur, utan å gå ein utmattande maraton der ein må ned i kjellaren på dei siste toppane. Spørsmålet er om fordelene med å kvile underveis, vil oppveias av ulempene med å traske over så mange toppar med 20-kilossekk på ryggen...? (Ved ettertanke er det kan hende like smart å dele opp dette forsøket i to helger, der ein tek den austre halvdelen på ei helg, og den vestre på ei anna :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godtfolk, eg er klar over dei gamle trådane om emnet Rondane rundt, men sidan mitt spørsmål ikkje omhandlar eitt "maratonforsøk" so tek eg sjansen på å starte ein ny tråd :) Eg er ikkje kjent i Rondane, men er normalt fjellvant og turforma er heilt OK.

Eg har ein plan om å gå Rondane rundt, med utgangspunkt i Rondvassbu, etter følgande tidsskjema: Fredag kveld ankomst Rondvassbu og overnatte i telt. Laurdag gå første halvdel med overnatting i Døråldalen. Søndag gå andre halvdel med ankomst Rondvassbu på kvelden. Planen forutsett sjølvsagt folkelege verforhald og full oppakning med telt og sovepose.

Er denne planen vel ambisiøs med tung oppakning?

Hvilke topper legger du i første halvdel? De tre i vest? Det bør vel kunne gå greit, selv om det sikkert blir tungt nok med 20 kg sekk...i vanlig turtempo med hytte til hyttesekk på 8 kg er det fort 10 timer.

Men å gå andre halvdel, dvs i alle de resterende 7 på søndag med tung sekk....DET blir veldig veldig mye tyngre, for da må du jo først opp på de nordligste toppene og deretter ned igjen i Langglupdalen før du igjen skal opp til 2200 meter.....sier ikke at det ikke går, men tviler sterkt på at du kommer frem mens det er lyst for å si det sånn...

Hva med å bruke en dag ekstra? De i vest første dag med tung sekk til Dørålen, de i nord/øst neste dag med lett sekk etter å ha satt opp teltet i Langglupdalen og avslutte med de siste hjem til Rondvassbu med tung sekk siste dag?

Uansett god tur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.