Gå til innhold
  • Bli medlem

Rutetips i Trollheimen


duppsko

Anbefalte innlegg

Hei

Eg og sambuaren min heldt på å planlegg ferien og har retta blikket mot Trollheimen som vi synest virkar variert og spennandes.

Vi er på utkik etter ein 4-5 dagars tur med telt og fiskestang. Sidan vi ber med oss ein del utstyr og planlegg å fiske litt bør det ikkje ver for lange dagsetapper. Gode teltplassar der ein får vere litt åleine (gjerne nær eit godt fiskevatn) er eit kjempepluss. Det å kunne kome tilbake til bilen ein annan veg enn ein gjekk inn er også ein fordel. Vi har ikkje vore der før, so alt er nytt.

Eit lite problem er min djuptstikkande høgdeskrekk, som fort kan øydeleggje både turgleda og i verste fall sikkerheita.

Erfaringsmessig er plassar der folk må tenkje seg om før dei kan svare på om det er luftig eit problem. Det å avbryte turen/gå lange omvegar er sjeldan turen sitt høgdepunkt, og heller ikkje alltid mogleg.

For dei som er kjent i Tafjordfjella vart turen opp Veltdalen eit problem (Glupen og Smette), mens turen tilbake over fjellet (Rønnebergsråsa) gjekk fint.

Om nokon som er kjent i området vil ta utfordringa med å kome med ruteforslag hadde det vore kjempefint!

Eg har prøvd å søke og lese ein del, men sidan eg ikkje har same smertegrenser for brattheng vert turbeskrivelsane ofte mangelfulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hvor i Trollheimen du tenkte å legge turen, men jeg kan gi deg følgende tips fra et område jeg er kjent med:

1. Starte turen fra Storlidalen, kjør helt i enden av dalen til Storli og parker der. Derifra går det grusveg opp til Tovatna, fint utganspunkt da det er fiske det er snakk om. Videre kan du gå opp Meskaret mot Innerdalsporten og ta til høyre for porten, da kommer du opp til langvatnet, dette er et stort fjellvann.

Om du går forbi Langvatnet (ca Nordvestlig retning) kan du dreie til høyre ved enden av vatnet, da blir det litt tøffere terreng men ikke noe halsbrekkende. Nå er du på tur i området "Grinaren", her er Grinarvatna som er fine fiskevann. Returen kan du forsøke å legge ned fra grinaren i nordlig retning og dreie tilbake mot Gjevillvassdalen, fra Vassenden på Gjevillvatnet går du over til Storlidalen igjen. Litt usikker på tidsforbruk men vil tro dette går bra på 5 dager med fiske.

2. Starte turen fra Nerdalen, gå videre opp i Innerdalen. Rett forbi brua etter Renndølsetra tar du til venstre og følger stien opp lia mot Renndalen. Nå kan du velge å gå opp den bratte lia til Bjøråskaret og Bjøråskarsvatnet. Går du videre inn Renndalen kommer du opp til ei bratt kneik som fører opp til Langvatnet, da kan du ta samme runden som i punkt 1 bare motsatt veg.

3. Bjøråskaret som første etappe, for så å gå ned i Renndalen og fortsette opp til Langvatnet. Returen kan du legge om Innerdalsporten og gå ned Innerdalen, da får du en annen veg tilbake. Fra Innerdalen og ned til parkeringa i Nerdalen kan du gå om Svarthølan, elva som renner ned fra Innerdalsvatnet har mange fine kulper.

Du får finne frem kartet og se om det er noe som frister. Giklingdalen har også fine fiskevann.

Selv fikk jeg faktisk lyst på denne turen med start i Nerdalen: Innerdalen, Bjøråskarsvatnet, Langvatnet, Grinarvatna, retur ned Innerdalen, avslutning ned Svarthølan til Nerdalen. Om dette virker langt kan dere jo droppe Bjøråskaret eller Grinarvatna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for eit flott svar og mange fine tips! Her må eg fram med kartet og sjekke ut rutene. Eg var derimot kanskje litt uklar når det gjeldt kor mykje vi tenkte å fiske; vi tek med fisketroer og sett stor pris på gode (og fine) fiskeplasser, men hadde ikkje planar om ein rein fisketur, men som noko attåt og avslapping på kvelden i nærheita av teltet.

Ang kva del vi ønskjer er å sjå er vi heilt opne, då vi ikkje har vore der før. Vi håper likevell å få med oss litt av dei tinga ein bør sjå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ivertfall fin natur i dette området, vakre daler og mektige fjell. Selve rundturen er forholdsvis lettgått.

Jeg bruker å anbefale folk å ta turen opp på Renndalskammen når de først er i Renndalen, tar vel en halvtimes tid å gå opp dit. meget fin utsikt mot Tårnet og Trolla.

Legger ved et bilde fra nedre del av Renndalskammen. Håper det kommer en turrapport:)

post-5934-133474701952_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint bilete!! Kjenner at eg gledar meg skikkeleg til å kome i gong. Om der er andre tips til ting vi bør få med oss so kom gjerne med det, slik vi får vurderte det når vi sett oss ned å stikk ut ruta :!:

Må prøve å få laga ein turrapport ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.