Emil Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Har tenkt meg på Holtanna og evt sofaruta i nærmeste fremtid, noen som har kontroll på hvor mye snø som er der oppe? Siter
magnusf Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Jeg var i Molladalen og kjørte Jønshornrenna 11. juni. Så flere fotspor etter folk som hadde vært ute og klatret. Legger ved et bilde av snøforholdene der. Siter
gi Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Jeg var i Molladalen og kjørte Jønshornrenna 11. juni. Så flere fotspor etter folk som hadde vært ute og klatret. Legger ved et bilde av snøforholdene der. Du var der kanskje 10. juni? Det stemmer bedre med været... Siter
Emil Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Skrevet 14. juni 2010 Jeg og en kar klatra Raudetårnet 30.05 så du ble for sent ute Men ellers takk Regner med noen av de spora du såg var våre, det var også to andre taulag som klatra sørveggen på Jønshornet. Her er en kort rapport fra Raudetårnet: https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=21242&highlight= Siter
oddis Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Supplerer med et bilde fra en annen vinkel. Også tatt 10. juni. Odd Arne Siter
gi Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Supplerer med et bilde fra en annen vinkel. Også tatt 10. juni. Odd Arne Var du på Romedalstinden? Siter
essem Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Jeg vet at Oddis var hjemme den helga og var gira på Vassdalstinden. Men han har ikke sagt at han var der før dette bildet, for retningen stemmer ser det ut til. Riktignok et lavt bilde, kanskje tatt på vei opp... Hvordan var snøforholdene osv? Siter
oddis Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Håper du tilgir utglidningen her Emil... Jeg var i distriktet rundt Vassdalstinden. En bråte med gale valg gjorde at jeg snudde 100 meter under toppen. Ikke noe høydepunkt akkurat. Snøforholdene var bra. Møtte snøen i inngangen til Bukkedalen. Det eneste minuset var at nedkjøringen fra toppen ikke kunne gjøres i loddlinjen. Det har kommet fram en liten foss et stykke nedi som gjør at man må ta en relativt uelegant sving til skikjørers venstre. Ellers er det flere andre renner på fjellet som gir bra skikjøring enda. En av dem (min renne), hadde en diger "snøgrøft" i midten som gjorde nedkjøringen litt utfordrende. Rennen jeg kjørte kan sees her. Det er rennen som er midt i mot, litt til høyre for midten. Ufattelig at den ser så lite bratt ut nå.... Siter
gi Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Skulle visst ha slått følge på Kvitnykja istedet du da. Meget fine forhold. Ut i fra det du så; kan det bli bra forhold i tida framover? Eller er det "kjørt" for i år? Du har vel ikke noen illustrerende bilder ? Også må du huske å rapportere til "Føremeldinga" vet du Siter
oddis Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Kan sende deg noen bilder i kveld, har dem ikke tilgjengelig her. Tror sesongen kan holde en liten stund til, men kreativiteten i linjevalg må nok også økes for hver dag. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.