xela90 Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Hei, jeg trenger hjelp av derre rundt trondheim!! Jeg letter etter plasser jeg kan fiske torsk å lyr, jeg er litt lei av båt-fiske. Pliiiiiiis, trenger hjelp!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
knutis Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 Tipper du kan få litt hjelp på dette forumet: http://www.fiskersiden.no/forum/index.php? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
espen0102 Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 Jeg har hytte litt ut i Trondheimsfjorden (ved Ørlandet) der kryr det av torsk og sei. I fjor fikk jeg en torsk på 9,5 kilo rett utenfor Imsterfjorden. Du burde prøve (hvis du har båt) å dra til Verrafjorden og Imsterfjorden å fiske PS: I Imsterfjorden er det også mye stor krabbe, ta med deg noen teiner å sett ut. Får kjøpt dem på Europris og Biltema for under 100 kr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts