Lyngve Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Fornøyd med guidingen og tilretteleggingen på Ararat? Du kom deg på tur du og i helgen som var.. Guiding JA (påbudt) men tilrettelegging NEI. Hvem andre bærer alt utstyr selv og lager sin egen mat på Ararat, kanskje 1 av 1000? Så jeg har ikke akkurat dårlig samvittighet
SturlaS Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Det må jo være mye bedre å foreta slike turer på egenhånd og HELT GRATIS en annen helg.... Ja du kan jo sykle f.eks Trheim - Oslo en helt vanlig lørdag i sommerhalvåret så får vi (forhåpentligvis) lese turrapporten din etterpå.
Lyngve Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Ja du kan jo sykle f.eks Trheim - Oslo en helt vanlig lørdag i sommerhalvåret så får vi (forhåpentligvis) lese turrapporten din etterpå. Nei takk. Trheim-Oslo langs motorvei er ingen naturopplevelse. Med all trafikken er det dessuten risikabelt ogsaa, som du paa ironisk vis antyder med aa oenske meg doed Det finnes andre langt mer attraktive 50 mils strekk her i landet!!!
SturlaS Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Hvis du tolket det slik at jeg ønsker deg død må jeg ile til å forsikre deg om at det absolutt ikke er tilfelle! Jeg trakk frem Trh-Oslo fordi du nevnte at det kunne vi gjøre helt gratis en annen dag i året. For oss som ønsker å prøve akkurat denne strekningen er det nok bare èn dag i året det er mulig. At du og de fleste andre nordmenn finner det totalt uinteressant har jeg full forståelse for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå