Gå til innhold
  • Bli medlem

Håndarbeid


Ivan77

Anbefalte innlegg

Hei alle, ble nylig ferdig med et av mine håndarbeidsprosjekter, er en utrolig fin følelse å kunne lage sine egne ting =), tar litt tid og tolmodighet men det har mann bare godt av å lære seg å mestre.

Her er to skinnposer som jeg har laget av noen rester og syd for hånd med vokset tråd, disse er laget for å holde mine to spritbrennere fra MiniBullDesign_

vell, funket dårlig med de Img kodene så bildene havnet litt nedenfor

Har du laget ting selv, leg ut bilder og beskrivelse hær.

Ha en fin dag!

post-5420-133474640349_thumb.jpg

post-5420-133474640356_thumb.jpg

post-5420-133474640361_thumb.jpg

post-5420-133474640366_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Godt håndtverk! Et bi-spørsmål, hvor får man tak i skinn egenet til slik bruk? Jeg kunne tenkt meg å sy en kaffe-pose og kanskje sy inn forsterkning helt nederst på en bukse.

Det har blitt nevnt i en annen tråd her tror jeg: Det enkleste er å finne en Fretexbutikk og kjøpe et eller annet billig skinnplagg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du lage deg kaffepose og er litt nevenyttig så er vel det som i tidligere tider ble brukt til slike ting det beste. Nemlig de edlere delene på en okse eller en vær. Ferdig pose som bare trenger garving og en snor til å lukke posen med. Du får sikkert råmaterialet gratis på et hvilket som helst slakteri. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Har pjona en masse votter i vinter.

Nu forsøker jeg meg på lester og strikkepinner (Er overbevist om det måtte være ei kjærring som fant opp de derre ondsinna pinnene)

Hihi :) Det kommer med øvelse - når du får inn teknikken.

- Har strikket mange par mønstervotter i vinter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.