Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på hyttetur i Hemsedal om noen dager. Jeg har sett på snøkartet til senorge.no, og det ser jo ut til å ligge en del snø i høyden. Er det noen som vet om forholdene er gode nok for fotturer til de høyeste fjellene i området? Mer konkret er det Høgeloft, Ranastongi, Raudbergnuten og Hånosi jeg har i tankene.

Annonse
Skrevet
Er det noen som vet om forholdene er gode nok for fotturer til de høyeste fjellene i området? Mer konkret er det Høgeloft, Ranastongi, Raudbergnuten og Hånosi jeg har i tankene.

Regn med snø og skiføre. I alle fall i dei vestlegaste områda. Korleis snøforholda rundt Ranastongi er, veit eg ikkje. Det vedlagte bildet er frå Reineskarvet i helga som var.

post-2769-133474629726_thumb.jpg

Skrevet
Regn med snø og skiføre. I alle fall i dei vestlegaste områda. Korleis snøforholda rundt Ranastongi er, veit eg ikkje. Det vedlagte bildet er frå Reineskarvet i helga som var.

Ok, takk for info og bilde. Det blir vel i tyngste laget å tråkke i så dyp snø. Kan se ut til at det ligger enda mer på Ranastongi, så da får jeg heller ta sikte på Harahorn eller noe tilsvarende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.