sventy Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Er det noen som vet hvordan det er med snø fra Rjukan-Helberghytta-Kalhoved.Hadde tenkt meg en tur til fots rundt 7 Juni? Siter
thehealer Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Jeg vil anslå ca. 6-7 meter på flatmark. Legg på et par meter til i stigningene . Lykke til med turen ! Siter
martin.m Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Hei. Har ikke vært i området du spør om, men for å sjekke snøforhold kan http://senorge.no gi ganske så gode indikatorer på snøforhold. thehealer: fint om du kan spesifisere svarene du kommer med her på fjellforum. Synsing kan være svært så villedende. Siter
Jan-Eilert Pedersen Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Jeg vil anslå ca. 6-7 meter på flatmark. Legg på et par meter til i stigningene . Lykke til med turen ! Såpass Siter
500fjell Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Tror du kan gå denne ruta greit på bena. Men kommer du til vestvidda ville jeg vært mer skeptisk. Husk Gore-tex! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.