elliva Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Jeg trenger litt hjelp her, før vi drar på tur i helga. Vi tenker å gå fra Ulsberg og opp til Hevertjønna. Noen som vet om det er snøfritt der nå? Siter
gremlin Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 snøfritt er det nok ikke! jeg ser deler av trollheimen nesten daglig fra riksvei 3 og det er ufattelig mye snø igjen i den delen av fjella jeg ser. Siter
Nalle Skrevet 10. mai 2009 Skrevet 10. mai 2009 Må gratulere med valg av turmål. Ser du har lagt inn flere spørsmål om området tidligere. Jeg kjenner ikke snøforholdene, men kan besvare noen av dine tidligere spørsmål: - Ta gjerne med firåringen. Stien fra setra er meget bra og delvis hellebelagt. - Du vil finne områder for å sette opp lavoen. I fjor hadde vi med teltene og fant flere steder å sette opp teltene. Ellers: På hytta er det koselig å spise inne ved dårlig vær. Ved og vann er lett tilgjengelig. Hadde med firåringen min oppver i sist sommer og vi koste oss godt. Ha en fin tur! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.