Gå til innhold
  • Bli medlem

Fake eller ikke??


th25

Anbefalte innlegg

Min svigerfar har jobbet på sjøen i mange år og denne gangen kom han hjem med et par TNF "fake" jakker.

Han påstår at de er kjøpt som ekte vare av en kar han har handlet mye av i østen, mens jeg regner med

at det er en fake utgave. Men hvordan kan en skille de fake fra de originale??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det spørs såklart hvilke jakker det er, men jeg drev litt research på emnet og kom over en hel del med sider dedikert til å spotte ut fakes, henge ut fakes selgere på ebay og legitimering av ekte selgere- for å hjelpe handlende.

www.thenorthfaceguru.com er den mest utfyllende siden, 100% dedikert til problematikken rundt fakes. Siden er drevet av en som ble lurt på ebay som nå brenner for at andre skal slippe den samme nedturen. Kan anbefale deg å lete litt i trådene der.

Direktelink til deres forumer:

http://www.thenorthfaceguru.com/ubbthreads/ubbthreads.php?Cat=0&C=1

Sidene fremkommer på engelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe takk for all info og linker jeg har fått av deg.

Skal sette meg til litt i kveld å lese litt på de så finner jeg nok ut

at svigerfar har blitt lurt.

Takk for hjelpen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.