Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsport Fenris

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Hørt om flere som er meget misfornøyd med membramen til Helsport sine produkter, henholdsvis Fenris og Fimbul, bare så det er sagt. :D

Skrevet

Du kan få kjøpe skalljakka mi billig...

Den er helt grei - DERSOM det ikke er skikkelig drittvær. Du er gjennomvåt etter fire timers slagregn, kuling og minus tjue trenger gjennom glidelåsene som også blir vanskelig å betjene i disse temperaturene. Til vanlige turer er den helt ok. Jeg trodde ikke jeg gjorde noe annet enn å gå på vanlige turer, men så er det visst noe med været her i Troms og Finnmark.

Enkeltsøm og nylon/polyester istedenfor nylon/nylon gjør at jeg ikke tror dette er plaggene til å klatre mange taulengder med heller. Vær snille med de i kratt så skal de nok holde til en fin mengde turer i året.

Skrevet

Takk! Da blir det ikke fenrisbuksa.. :?

Er heller ikke overvettes begeistret for glidelåser uten klaff over, men den virka bare så fin i butikken. Mye flex i stoffet, men det må vel nødvendigvis være sånn at stoff som er elastisk ikke kan være like tett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.