Gå til innhold
  • Bli medlem

Tre blant Horunger ved en av dem


ods

Anbefalte innlegg

Ok, takk for svaret! Det ville imidl. vært en enkel oppgave å ta et bilde mellom varden og nærmeste pukkel (da ville du fått med hele følget uten vidvinkel). :D

Husker ikke helt i detalj hvordan det ser ut rundt varden, men det er ikke mye å gå på .....

____________________________

Rune.

Bilde til ods: P8221195.jpg, viser varden fra vestsida, hvor en klatrer opp, men sitteplassene ses ikke fra V, da den side av varden

som vender ut mot stupet er skjult av varden, når den ses fra vest :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig Bjarne, tror godt dere kunne spise lunsj der oppe alle 6. Det er langt bedre plass bak steinblokka der enn det ser ut på bildene.

Det er svaet jeg har tenkt mest på ja, men har også hørt om smale partier på toppegga. Ja det ser ganske ille ut siste biten til toppvarden!

Men da vet jeg at jeg ikke har med ei ny Uranosegg å gjøre :D Takk for svar!

Toppegga på ods' bilde P8221195.jpg lyver nok noe oyvindbr :wink:

askogvolls bilde er nok langt mer identisk med virkeligheten:

https://www.fjellforum.no/oldLinkConverter.php?oldAttach=13087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Heriks fremhevet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.