franck castle Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Hei Jeg gikk omsider til innkjøp av en Primus Omnifuel, hadde den på en fire dagers fjelltur, etter to dager går festeanordningen mellom brenneren og holderen. Er dette en reklamasjonssak eller har jeg bare vært uheldig? Hvis dette ikke er en reklamasjonssak, noen som har forslag til hvordan jeg best reparerer skaden? (sveis, hardlodding, evt annet) På forhånd takk. Franck Castle Siter
4x4 Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Va nokk ein svakhet i metallet, ta den med til butikken og hør. Siter
construct Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Primusen din er kjent for å være robust. Dette er helt sikkert en reklamasjonssak. Siter
TormodiFuruskogen Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Søstera mi var så uheldig å få samme problemet med sin Omnifuel da hun kjøpte den fra XXL - sendte den inn og fikk tilsendt ny uten problemer. Har samme brenner selv men har ikke vært borti dette heldigvis. Siter
franck castle Skrevet 27. august 2008 Forfatter Skrevet 27. august 2008 Var hos XXL i dag, etter litt om og men fikk jeg byttet brenneren. Takk for hjelpen! Mvh franck castle Siter
Storli Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Her har det nok vært en dårlig sammenføyning, så dette ville jeg kalt en klar reklamasjonsak. Har samme brenneren som jeg har håndtert godt/hardt (ikke uforsiktig) Tror ikke dette er et stort problem å få byttet (dere fikk jo byttet den også). Dette er jo tross alt "flaggskipet" til Primus, og renomeet til Primus ville blitt vesentlig svekket hvis dette hadde vært en vanlig feil og de ikke ville tatt imot den som reklamasjon. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.