Gå til innhold
  • Bli medlem

Viking Hunter GTX - varme egenskaper?


Marmot

Anbefalte innlegg

Heisann!

Er nå igang med mitt første sikkelige kjøp av støvel og sitter derfor å leser om forskjellige modeller, eneste erfaringen jeg har med gore tex støveler er

jeger støvelene til forsvaret, de er gode de, men litt tunge og stive til vanlig turbruk, har derfor bestemmt meg for å kjøpe en lettere "midt i mellom" støvel.

Har sett en del på Viking sin Hunter GTX støvel, denne ser ganske bra ut men har ikke sett noe om varme egenskapene til denne støvelen på litt kaldere vinter dager. Lurer derfor på om det er noen her som har prøvd støvelen vintertid og som kan si litt om hvordan denne støvelen funket for dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei.

Jeg har støvelen du sikter til.

JEg har hatt den et år, de har blitt flittig brukt gjennom hele året. Ikke på de lengste turene, men i all slags vær.

Jeg er veldig fornøyd med støvelen.

Det holder vannet ute, er god å gå med og har et godt grep i skog og mark.

Har brukt den ute i 20 minus. Jeg frøys ikke på beina enda jeg er en person som fryser lett på beina.

Jeg kjøpte støvelen med litt god plass slik at jeg har plass til en ekstra ullsåle om vinteren :shock:

det er et lett snøresystem slik at det er mulig å knyte litt lettere og vide ut pløsen litt for bedre komfort i leir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gode erfaringer med den skoen eg og. Einaste, sjekk sålen før garantien går ut. Mine løsnet etter 1 år. Blei fikset hos skomaker, 150kr. Så nå etter 1 år igjen, løsner dei igjen, pluss nå lekke dei. Kjøpte meg Alfa walk king grip+ nå, blir spennane å prøve dei.

Eg kjøpe sko etter sålen, om gummien er seig. Hadde noen lasportiva, grusomme på våte berg, va bambi på isen. Men trur dei har fikset det etterpå.

Viking skoen: godt feste, god på foten(bred), holde deg tørr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.