Gå til innhold
lilleauren

Padle fra Hansbu til Geitsjøen?

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen som har greie på om elva Djupa som går fra Hansbu - Geitsjøen er padlebar?

Jeg padler en oppblåsbar kajakk. Jeg vurderer følgende rute over 2 uker i midten av juli:

Tinnhylen - Vestre Bakkatjønn - Langesjøen - Djupa til Geitsjøen - Langevatnet - Skrykken - Krossvatn - Reinavatn - Geitvatnet - tilbake til Reinvassdalen og ei god bæring over til Langesjøen og derfra til Tinnhylen.

Tar gjerne imot fisketips i området da dette er nytt terreng for meg. Fiske er hovedfokus på turen forutenom selve padlinga da. Jeg fisker ikke med fluestang.

Lilleauren

hansbu  - geitsjøen.PNG

rute tinnhylen.PNG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Lignende innhold

• Av Karina Sørensen
      Hei! Jeg planlegger å ta turen over vidda fra Finse til Haukelidseter i påskeferien. Nå er jo påsken ganske så sen i år, noen av dere som har gått denne ruta så sent i april? Vil det være nok snø til ski og pulk, eller et det bedre å regne med at sekk er det beste alternativet?
    • Av klovn
      Hei!
      Familien har hytte rett ved hardangervidda, og jeg lurer på om det er et område som egner seg for en nybegynner. Jeg er helt uerfaren og regner med å reise alene. Tenker i første omgang turer med én eller to overnattinger i telt. 
      Har gått noen turer der tidligere, men har veldig lite erfaring med overnatting/telt. Hvor tidlig på året kan jeg forvente lite/ingen snø?
      Lurer også på om dette er et egnet telt: https://www.fjellsport.no/sydvang-utoset-2-green.html

• Av UTE avdelingen
      Ei åpen koie og en utrolig fiskeopplevelse. Her er den siste videoen fra vår drømmeuke i Nordfjella i September. 
    • Av Fiskegal
      Jeg lager en del tur- og fiskefilmer. Tenkte å bare starte en tråd her hvor folk kan dele eventuelle videoer de lager.
    • Av Thomas Rekdal
      Hei,
      Tenkte å ta en overnattingstur i Nordmarka i helgen.
      Starter turen fra Songsvann, supert om det er et fiskevann i nærheten også.
      Noen som har noen forslag? 
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.