Gå til innhold
bendive

Skitur i Nordmarka med 2 overnattinger på ubetjente DNT-hytter

Det er 931 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Jeg og et par kompiser tenker å ta en skitur i Nordmarka, med to overnattinger på ubetjente DNT-hytter. Og lengre har vi ikke kommet i planleggingen, mye på grunn av at det finnes så mange muligheter. Vi får skyss med bil til startstedet, så vi kan starte hvor vi vil (slipper med andre ord å gå en runde), og vi kan ende opp hvor som helst også (men det er en fordel om det er på sørsida). Går gjerne litt på kryss og tvers, for å få litt lengde (opptil 3 mil kanskje, 4 mil hver dag synes jeg høres mye ut :-) )

Vi er med andre ord megafleksible. Noen som har noen forslag?

Hva med Grua - Bekkestua (hytte, dag 1) - Presthytta (hytte, dag 2) - Ende opp ett eller annet sted sør?

På forhånd takk for svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da Bekkestua er i Romeriksåsene og Presthytta er på Krokskogen vet jeg ikke helt om jeg ville anbefalt det hvis dere ikke ønsker å gå lengre enn 4 mil pr. dag. Den enkleste ruten mellom de to hyttene tror jeg vil tilsi minst 5 mil å gå.

Turplanleggeren til Skiforeningen er grei å bruke for å sette opp en rute, man kan og der holde øye med løypestatus:

Skjult lenke - logg inn for å se den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar. Nå har vi egentlig retta blikket litt nordover, og jeg har laget en egen post for det som er mer relevant for oss.

Denne posten kan dermed slettes. Fikk ikke gjort det selv, admin må kanskje gjøre det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 931 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.