gremlin Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har nettopp kjøpt meg ei hakelykt fra clas ohlsson Intensjonen var å kjøpe ei lett og billig hodelykt med LED pærer for å bruke i teltet, bilen og evt., andre steder! på clas ohlsson fant jeg ei lita navnløs lykt til den nette sum av noen å seksti kroner, to små knappcellebatterier fulgte med. vel hjemme utpå kvelden skulle jeg prøve min nyinnkjøpte og batteriene ble satt i - ingenting skjedde - batterier ut igjen og litt finmekanikk (bryting) - batterier inn igjen, nå lyste lykta, men sluknet hver gang jeg beveget den - batterier ut - mer finmekanikk.... så lyste den tilfredsstillende! lykta ble plassert på hode, som seg hør og bør for ei hodelykt - og jeg tok prøveturen inn på ett mørklagt baderom, merkelig att ei lykt som lyste godt i dagslys, bare ga bra seg ett svakt lysskjær i mørket tenkte en forbauset lyktemann!! av med lykta, kanskje jeg hadde satt den på "opp-ned".... men nei, den lyste fremdeles ikke på gulvet eller veggen der den skulle - men nesten rett opp i taket!!! ett blikk i speilet kunne også avkrefte min mistanke om att jeg hadde ei skikkelig neandertal panne.... til slutt ble hodelykta plassert på haka, og da lyste den "på veien foran meg" senere på kvelden, liggende i senga prøvde jeg lykta som leselampe, knapt en lysstråle traff boka jeg hadde i hendene, istedet lyste den elegant opp veggen ved hodeenden av senga jaja nå har jeg ihvertfall ei hakelykt, får se om jeg finner ei hodelykt senere!! Siter
runegutt123 Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Du bør gi et av friluftsmagasinene en kopi av testen din. Siter
Lompa Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Kostelig! Når jeg setter på meg min lykt opp ned lyser den i taket. Snur jeg den treffer den boka. Hvordan er det mulig å få den til å lyse oppover også når du snur den..? Siter
Munin Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Kanskje noen har anderledes hodeform? Morsomste testrapport jeg har lest på lenge.... Siter
gremlin Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Skrevet 21. mai 2008 det meste er mulig, når alt er umulig!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.