Gå til innhold
  • Bli medlem

hjemmeside


Anbefalte innlegg

Annonse

domenet (altså .com adressen) koster ca 160 kr i året, også har jeg en konto på mac, jeg betaler 850 kr i året for, men der følger det med litt mere da. man kan jo skrive sin egen side i med html-koder, men jeg er ikke så flink, så bruker iweb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er www.toroddfuglesteg.com og har vært der i nå 11 år. En slags online egotrip. Jeg er i UK og jeg kan basic HTML så det koster meg rundt 500 kroner i året, inklusiv ubegrensede e-mail adresser.

Jeg skal etterhvert legge ut endel tur-beskrivelser (i tråd med Turbeskrivelse forumet her) på den websiden. Jeg jobber aktivt med en Islay sykkeltur report på http://www.toroddfuglesteg.com/tours.html

Jepp, barnslig.......................... men meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Domenet koster jo ingenting , er webhotell som eventuelt måtte koste. Det kan man løse ved å kjøpe et domene som peker til en eller annen side du har hostet gratis et sted (finnes flere slike). Problemet her er at du har veldig begrenset med plass, så hvis du ønsker å legge opp bilder til andres beskuelse på din server kan det bli problematisk. Dette kan dog løses lett ved å bruke googles picasa, eller noe i den dur (her må du dog kanskje begrense oppløsning da man "kun" får rundt 1GB å boltre seg på).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjellfinn
Problemet her er at du har veldig begrenset med plass, så hvis du ønsker å legge opp bilder til andres beskuelse på din server kan det bli problematisk.

Problem å problem :wink:

Det finns gratis program som wordpress og joomla til å holde styr på din skrivekløe, for bildene Gallery2 - da blir det kompakte og ikke plasskrevende hjemmeside!

- disse gratisgreiene går desverre ikke godt på de billigste webhotellene, da må en gjerne over på norske (som proIsp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.