FjellMannen Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 hallo! bor i trondheim og har tenkt meg på en fjelltur på 5-6dager i sommerferien. Planer om å med meg de to hundene mine også kunne jeg tenkt meg å vært på en plass med mulighet for fiske. hadde ikke tenkt å kjøre lenger enn 20 mil bor i trondheim. noen som vet av noen fine plasser? hilsen anders Siter
500fjell Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Femundsmarka er veldig fin for fotturer https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=12182&highlight=femundsmarka. Tenker du mere høyfjellet anbefaler jeg Trollheimen, men vet ingenting om fiskemulighetene Siter
Fjellræddis Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 - Snåsafjella..Her kryr det av alternativ med masse fiskevann! Du kan gå mot Sverige (fjellgårdene Gjevsjøen,Holden og Gaundalen), ta turen nordover mot Gressåmoen eller gå mot Skjækerfjell (retning Steinkjer). -Verdalsfjella.. Mot Sverige og Meråker..Relativt tungt med mye myrer.. -Børgefjell..Har ikke vært der selv, men i juli/august sies det å være veldig fint der. -Sylane..Mange merkede stier i området. Siter
gremlin Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Kvikne, 12 mil sør for trondheim!!( Forollhogna nasjonalpark,) over 70 vann og vassdrag du kan fiske i. Mye sau - husk båndtvangen fx., en seksdagerstur i området mellom soknedal - kvikne - dalsbygda er en flott "fisketur" Siter
Gjest Fjellfinn Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 takk! Trollheimen. Start ved Kårvann Fjellstue, gå østover. Da har du fiskemuligheter og hundeemuligheter ei stund Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.