spewster Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Hei, Vurderer sterkt en Osprey Argon 85 (etter mye god omtale) som jeg skal bestille fra USA. Når jeg skal velge størrelse så blir jeg litt forvirret. Rygglengden min er ikke noe problem (52cm) som tilsvarer Large, men på på hoftebeltet står det 84-94cm mens jeg er 101cm. Vil dette si at beltet blir for kort?!? På forhånd takk for svar! Siter
gaardern Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Det blir neppe _for_ kort, men polstringen i selve beltet vil havne et par cm lengre bakover på hoftene enn det Osprey selv betegner som optimalt. Selve nylon-stroppene er lange nok til å gå rundt Pass på at du måler over hoftebenet/kammen, ikke oppå vomma 94 kontra 101 cm er ikke mye hva gjelder omkrets/diameter. Går helt sikkert fint Du blir ikke skuffa over sekken iallefall:) Siter
spewster Skrevet 20. april 2008 Forfatter Skrevet 20. april 2008 Takk! Da var sekken bestilt. Ble Aragon til meg og Luna til kjæresten. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.