mroestad Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Heisann! 19. - 23. februar tok vi en liten rundtur i Femundsmarka nasjonalpark. En liten turrapport kan leses her for den som er interessert: http://www.mariusr.com/index.php?c=19&kat=Fotoalbum&paaid=38 mvh Marius
Leik Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Nydelig! Alltid artig å se bilder fra turer i marka. Og selv om sukkersnøen tidvis kan være aldri så plagsom så ønsker man seg tilbake igjen og igjen...
villmarkingen Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 så ut som en herlig tur. Ble litt misunnelig,ja....
oyvindbr Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Det der så ut som en tur som jeg klør i fingra etter å gjennomføre... Bildet "Trivsel ved bålet" er velkjent for meg, sånn har jeg det ofte i Finnemarka. Å oppleve det samme i Femundsmarka må være noe helt spesielt. Også den nattstemninga med måneskinn da gitt! Nydelige bikkjer forresten
Mayhassen Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Misunner dyra dine! (og litt turen) En av mine små drømmer er å være på en litt lengre tur med noen sånne bikkjer, håper det blir realitet en gang.
Alsaker Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 Må si at du tar utrolig flotte bilder. Siden din får meg virkelig til å få lyst til å gå på tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå