Gå til innhold
  • Bli medlem

Pakksekk til oppbevaring av mat - fisk og kjøtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanntette poser for å holde klær etc. unna vann er det plenty av, men er det noe som er laget for å hindre kjøtt eller fisk fra å forpeste resten av oppakningen? Jeg har ikke lyst å bruke en bråta plastposer for å senere kaste de. Hvordan oppbevarer dere ferskmat som skal transporteres? Det hadde vært kjekt med noe på ca tre-fem liter som jeg kunne bruke til å ta med meg fisken til den skal spises, evt grave den ned eller heise den opp til dagen etterpå. Også selvsagt for å kunne slenge fisk eller kjøtt opp i sekken når jeg skal ha den med meg hjem. Gjelder selvfølgelig ikke f.eks ryper som skal henge..

Annonse
Skrevet

Går fint an å bruke en vantettpakkpose av samme slag som holder kle tørre til det her:)

Eg har hatt plenty med fisk i min sea to summit pose for mat :)

Skrevet

Altså sløyd fisk rett opp i posen? Ikke noe dill med brødposer, handleposer eller noe? Lett å rengjøre? Knall! :)

Skrevet

Når eg kjem heim så vrenge eg den og skylle den godt, evt så kan du legge den i litt vatten med oppvaskmiddel oppi! Så blir den god som ny, men ville kanskje ikkje brukt den til kle etterpå:)

Og, vask den før første bruk, så slepp du plastsmak og lukt:D

Skrevet

Selvfølgelig vil én pose bli dedikert matpose! Om den tilfeldigvis er i samme størrelse og farge som noe annet skal det tusjes og merks så det er umulig å i full fart bade vottene i slim eller hive en fisk oppi fleecebuksa :)

Skrevet

Man kan da vel ikke legge kjøtt i en vanntett pose? Det vil i hvert fall ikke jeg utsette mitt kjøtt for. Det må jo bli det samme som å pakke i plast? Enten pakker jeg det i ingenting, og vasker sekken når jeg kommer hjem. Eller så pakker jeg det inn i ett laken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.