Gå til innhold
  • Bli medlem

Pakksekk til oppbevaring av mat - fisk og kjøtt


Bugge

Anbefalte innlegg

Vanntette poser for å holde klær etc. unna vann er det plenty av, men er det noe som er laget for å hindre kjøtt eller fisk fra å forpeste resten av oppakningen? Jeg har ikke lyst å bruke en bråta plastposer for å senere kaste de. Hvordan oppbevarer dere ferskmat som skal transporteres? Det hadde vært kjekt med noe på ca tre-fem liter som jeg kunne bruke til å ta med meg fisken til den skal spises, evt grave den ned eller heise den opp til dagen etterpå. Også selvsagt for å kunne slenge fisk eller kjøtt opp i sekken når jeg skal ha den med meg hjem. Gjelder selvfølgelig ikke f.eks ryper som skal henge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når eg kjem heim så vrenge eg den og skylle den godt, evt så kan du legge den i litt vatten med oppvaskmiddel oppi! Så blir den god som ny, men ville kanskje ikkje brukt den til kle etterpå:)

Og, vask den før første bruk, så slepp du plastsmak og lukt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig vil én pose bli dedikert matpose! Om den tilfeldigvis er i samme størrelse og farge som noe annet skal det tusjes og merks så det er umulig å i full fart bade vottene i slim eller hive en fisk oppi fleecebuksa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan da vel ikke legge kjøtt i en vanntett pose? Det vil i hvert fall ikke jeg utsette mitt kjøtt for. Det må jo bli det samme som å pakke i plast? Enten pakker jeg det i ingenting, og vasker sekken når jeg kommer hjem. Eller så pakker jeg det inn i ett laken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.