larserikm Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Har nå kjøpt en Primus Multifuel (produktnummer 328883) , ubrukt i eske, på finn.no. Dette er en modell med kun en ventil, på enden av salngen og ikke på selve apparatet. Har tenkt å bruke den først og fremst med 4-takts miljøbensin. Spørsmålet er om jeg kun kan bruke Primus' egne drivstoff-fllasker eller kan jeg også bruke Sigg? De ser veldig like ut - er det en standard gjenge-størrelse etc? Gleder meg til å teste den i bakgården før tur! PS - har søkt i tidligere tråder, men finner ikke svaret... Siter
Steggen Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Du kan helt fint bruke SIGG drivstofflasker på omnifuel og multifuel. Du oppdager fort om det ikke passer, men jeg har aldri hatt problemer med det. Siter
runegutt123 Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Primusflasker = Sigg. Sigg som lager disse Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.