Gå til innhold
  • Bli medlem

Sykling gjennom Europa


Jan oskar

Anbefalte innlegg

hei!

Jeg starter i slutten av april på en tur fra Fredrikshavn til Gibraltar. Ble helt hekta på sykling etter en tur fra Hamar til Porsanger i Finnmark for to år siden - en gammel drøm som endelig lot seg gjennomføre. Nå står en ny drøm foran sin realisering. Jeg lurer på om noen har erfaring og tips om rutevalg. Har planlagt ca 10 mil per dag som er noe kortere enn dagsetappene jeg hadde til Finnmark, men vil nyte mer av turen. Har problemer med å finne gode kart for strekningen og tar gjerne imot tips fra noen som vet om hvor gode kart kan skaffes. Og skulle noen ha tips om gode overnattinger - skal ligge i telt og på vandrerhjem - er jeg mer enn mottakelig. Andre gode råd og tips tas selvfølgelig også imot med takk.

hilsen Jan Oskar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg har en kamerat som sykla fra Nordkapp til Gibraltar i fjor. Denne strekningen på ca 6000 km brukte han ca 100 dager på. Fra Fredrikshavn var en annen kamerat med videre sørover til Barcelona. De bodde stort sett i telt på campingplasser.

Ruta som fulgtes:

route.gif

Hvis du er interessert kan jeg jo kanskje formidle kontakt hvis du sender meg en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.