Gå til innhold
  • Bli medlem

syv søstre i nordland


happynurse

Anbefalte innlegg

noen som har gått syv søstre her? lurer litt på hvordan dere gjorde det jeg.. hvordan kom dere dere tilbake etter å ha gått alle syv? prøvde å lete meg frem til svar på turistforeningssida, men fant ingenting. håper noen kan hjelpe meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fundert på å gå denne turen selv. Trengs det annet utstyr enn det vanlige; klær, nok mat? Det jeg tenker på er feks. klatreutstyr? Jeg så igjennom de fantastiske bildene (takk Kjiver), men kunne ikke se noen som bært noe klatreutstyr.

Turen gikk i midten av Juni, og under oppsummeringen foreslås det å gå senere på sesongen. Vil det si at feks. August-September er ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en helt grei tur som ikke krever spesielt utstyr, men gode sko. Lite snø på søstrene nå. Pass på å gå når det ikke ligger skyer over toppene da for bonusen er en flott utsikt mot øyriket! Ikke hver dag det er det..

Transport tilbake er taxi, eller - sykkel :) Men om man har gått så langt klarer man vel kanskje å gå tilbake til bilen..? 8)

Leste forøvrig et sted at noen hadde "gått" turen på 3t50 minutter... Slå den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.