Gå til innhold
  • Bli medlem

Opptur boka for Hordaland


Anbefalte innlegg

Annonse
Hvem står bak boken?

Selja forlag ( www.selja.no ) i Sogn og Fjordane. Forfatter er naturoppsyn Anne Rudsengen som også stod bak Opptur Sogn og Fjordane i 2005. Om Finn Loftesnes står bak fotografiene i denne boka også vet jeg ikke, men blir vel gitt ut i samarbeid med turistforeninger i Hordaland.

Tipper den kommer ut til sommeren slik den forrige Oppturboka gjorde, men det står ingenting på forlagets hjemmesider, som for øvrig ikke er oppdatert på en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper den kommer ut til sommeren slik den forrige Oppturboka gjorde, men det står ingenting på forlagets hjemmesider, som for øvrig ikke er oppdatert på en stund.

Det står litt, men du må leita godt for å finna det. Viss du skrollar nokre høgdemeter nedover startsida deira, finn du overskrifta "Annes nye opptur". Der står det at boka kjem "neste sommar", så du har rett både når du tippar utgjevingsdato, og når du seier at nettsidene ikkje er oppdatert i det siste.

E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, uttrykte meg uklart. Det jeg mente var at det ikke stod noe nytt / oppdatert. Var klar over den opprinnelige notisen. At det ikke står noe nytt kan bunne i to ting, enten at den er forsinket, eller rett og slett at forlaget ikke har hatt tid eller har villet skrive noe mer oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.