Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg vil gjerne telte med barna på 5 og 8 år. De elsker tur uansett vær. Helst vil jeg ha med mannen også, men usikker på om jeg bør gå for et 3 personstelt eller for 4 personer. Vi har før hatt Hilleberg Nallo 3 personstelt, men solgte det.. (angrer litt nå). Vi bruker et Nemo 4 personstelt til sommertelting, eller teltturer hvor vi ikke går så langt. 

Tips til telt som kan passe for oss? Bor på vestlandet så det bør tåle en del regn og vind! Det bør være passe lett, siden jeg må nok bære det meste av utstyr. Barna må bære eget skift og sovepose, men klarer nok ikke noe særlig mer enn det. 

Annonse
Skrevet

Jeg ville gått for 4 manns. Hvis dere har stort budsjett så har du dette fra Barents eller Fjellreven. Barents sitt får du også brukt for en fin penge Her. Da har dere godt med plass for en ok vekt, og telt som tåler vind. Bergans wiglo 4 manns er også et kapabelt telt som er brukt av mange familier, men det veier et par kg ekstra. Det har man pleid å få for 3000kr på finn tidligere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.