Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skriver "Endelig", da heading skriker om mer plass. Mener "for første gang i Norge". Vi har støtta oss på svenskene inntil nå, i så henseende. Min tanke var å lese håndboka før jeg linka den ut her på forumet, men skal hygge meg med den og bruke god tid. Og så er det kanskje en og annen sjel her, som gjør det samme. 

https://www.forsvaret.no/aktuelt-og-presse/aktuelt/overlevelse-handbok

Selv om den er ment for Forsvaret, så nevnes det at guiden og er god for allmuen mtp beredskap.

Her er det Kudos i videste forstand fra meg: 1. Ovasjon og akklamasjon; 2. Kunnskapsdokument fra offentlig sektor😉

(Skal  sies at jeg har hatt en gammel norsk variant mellom hendene i barndommen...men uansett...)

Endret av Myriameter
Annonse
Skrevet
Myriameter skrev (1 time siden):

Jeg skriver "Endelig", da heading skriker om mer plass. Mener "for første gang i Norge". Vi har støtta oss på svenskene inntil nå, i så henseende. Min tanke var å lese håndboka før jeg linka den ut her på forumet, men skal hygge meg med den og bruke god tid. Og så er det kanskje en og annen sjel her, som gjør det samme. 

https://www.forsvaret.no/aktuelt-og-presse/aktuelt/overlevelse-handbok

Selv om den er ment for Forsvaret, så nevnes det at guiden og er god for allmuen mtp beredskap.

Her er det Kudos i videste forstand fra meg: 1. Ovasjon og akklamasjon; 2. Kunnskapsdokument fra offentlig sektor😉

(Skal  sies at jeg har hatt en gammel norsk variant mellom hendene i barndommen...men uansett...)

Ah, du tenker på denne?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.