Dag Arne Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Hvor kan jeg kjøpe pakning til siggflasker? Siter
Måssåbjønn Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Eneste stedet jeg ikommer på i farta er The Fettlebox. De er utsolgt akkurat nå, og så er det greit å vite at man må betale moms og fortollingsgebyr da de ikke er VOEC-registrert: https://fettlebox.co.uk/miscellaneous-seals/sigg-fuel-bottle-seal.html Jeg kjøpte et sett derfra like før sommeren, så de har ikke vært utsolgt veldig lenge. Siter
Manko Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Jeg har bare brukt helt vanlig o-ring når jeg har hatt behov for nye pakninger på flaskene mine, fås kjøpt «overalt». 5 stk for en tier på Biltema feks Siter
Håkan S Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden (endret) Går det inte att använda O-ringar,fast det är en plan packning orginal. I Sverige säljer tex SKF momentum nästan alla typer av packning,kan även finnas på företag som säljer packningar till entreprenadmaskiner. Jag har 3-4 st flaskor Aldrig behövt byta men sprit torkar ut packningar Kolla tex med kork eller packning till bilar går att köpa Universal packnings material och skära eller klippa till Även läder kanske skulle fungera Kolla med någon som håller på med renovering av gamla bilar eller maskiner. Endret 8 timer siden av Håkan S Siter
dsk Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Jeg har også brukt oringer fra biltema. Så langt fungerer det helt utmerket. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.