guzzi Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Hei! Jeg sitter innesnødd i forrykende herlig vintervær og har allerede begynt å planlegge neste års påsketur. Jeg har en plan om å gå fra/til Hauklisæter til/fra Haugastøl. Jeg planlegger å bruke 7 dager på selve turen og baserer meg på hovedsaklig overnatting i telt, alternativt hytter avhengig av vær og turfølge. Så langt har jeg bare skissert opp følgende grove rute: Etappe 1: Haugastøl - Krækkjehytta Etappe 2: Krækkjehytta - Bjoreidalshytta Etappe 3: Bjoreidalshytta - Hadlaskar Etappe 4: Hadlaskar - Holken Etappe 5: Holken - Hellevassbu Etappe 6: Hellevassbu - Haukelisæter pluss en reserve/hviledag. Hvis noen vet om plasser/traséer/hytter/topper som er verdt å få med seg er jeg åpen for forslag. Siter
brage Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Hei ! Opplegget ditt ser fornuftig ut. Suppler/korriger med det du finner nyttig på turplanleggeren www.turistforeningen.no. Hårteigen er lett å finne og lett å komme opp på, men da bør du kanskje gå om Torehytten. God tur ! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.