Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Spørs hva du vil ha, om du bare skal padle og vil ha en god packraft med lav vekt er det vel denne som er den beste jeg vet om: https://rodrig.no/en/products/anfibio-rebel-2k

Så langt jeg vet så er det den beste kombinasjonen av størrelse, lav vekt, sprayskirt osv. Hvis du skal bære langt så er det en fordel. 

Når det kommer til komfort, fart og padleegenskaper, så er en lengre packraft stort sett bedre. 

Mens når det kommer til soliditet så bør du velge noe i tykkere og tyngre stoff. 

Alt handler om å finne den balansen du selv liker best, selv har jeg i praksis lagt mine på hylla og jeg har kjøpt kano i stedet, Packraft er i praksis noe som kun er verdt det på turer hvor du skal gå veldig langt og padle lite, på andre turer gir kano en ufattelig mye hyggeligere padleopplevelse. En packraft kan være noe skikkelig mannskit hvis du feks padler over et vann og må padle i motvind tilbake, da er det ikke sikkert du klarer det i det hele tatt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.