Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Skal bestille meg en pose fra Isbjørn og lurer på om noen har noe gode tips angående skreddersying? Tenkte å bestille den litt bredere orginal, kanskje litt lenger og... Hva har dere andre med poser fra isbjørn gjort? sikkert noen gode løsninger jeg ikke tenker på. 

Er forøvrig 185 ish høy og 85 kilo

Annonse
Skrevet
14 hours ago, caravellekjell said:

Hei, jeg har Isbjørn Barents i 230 lengde, jeg er 190/100kg og trives godt i den.

Min andre eller tredje sovepose fra Isbjørn og min neste kommer derfra også😃

Herlig. Men du har ikke gjort noen Tilpasninger på bredden?

Skrevet

Hei, jeg har også denne soveposen og fikk den forlenget både i bredden og lengden. Min pose er 100 cm bred og 240 cm lang. Men så er jeg også 203 cm høy og 115 kg tung. Den er perfekt i størrelsen for meg. Helt vidunderlig å sove i, og den holder meg god og varm. Tar mye plass i sekken riktignok. 

Skrevet

Jeg sendte isbjørn en mail og forklarte måla mine, og at jeg ville ha den romslig nok til å kunne snu meg rundt, mest mulig bevegelighet osv, fikk da ett godt svar og en sovepose skreddersydd som passer som en drøm. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.