Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal sies at jeg faktisk har en sovepose i hvitt, så min "negativitet" går faktisk ikke på fargen. Mountain Hardware laget plutselig favorittposene mine i hvitt i et forsøk på å være miljøvennlig og ikke bruke tid og energi på farging. Mulig det var mest gimmick

Det skal sies at hvite plagg og soveposer ikke får noe mer søl og /eller flekker enn fargede utgaver. De synes bare bedre. Jeg bryr meg ikke så mye om posene er noe flekket på tur ellers heller og det er ikke så ofte jeg føler behov for soveposebilder til Instagram eller lignende så for meg er det funksjon som gjelder. Om posen er hvit, sort, rosa eller grønn spiller veldig liten rolle med mindre det går ut over noen av funksjonene. Dermed spiller det ikke så mye rolle om den har en flekk eller 10 og/eller om disse synes eller ei...

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Ser ut som om de er svarte innvendig som er en fordel om de skal soltørkes.
Utsiden kan det jo også være behov for å soltørke. Jeg opplever ofte at vinterposen har en del fukt på utsiden. Når været tillater det så legger jeg den over utsiden av teltet til tørk.

Skrevet
foroll skrev (På 9.5.2025 den 0.04):

Kan ikke skjønne annet enn at dette er et dårligere produkt til en høyere pris.

Tenkte det samme da jeg så de nye og leste gjennom spesifikasjonene. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.