Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Annonse
Skrevet

Ska man klaga på något så var det stor skillnad på volym på musiken och tal inslag.

Vad hade du för drönare som klarade vind och kyla.

Samt långa objektiv när kameran stod i förgrund på bilden på stativ.

Har du något underlag för stativet så det ej sjunker i snön.

Vad för typ av lådor till köken.

• Liker 2
Skrevet
Håkan S skrev (På 6.5.2025 den 22.42):

Ska man klaga på något så var det stor skillnad på volym på musiken och tal inslag.

Vad hade du för drönare som klarade vind och kyla.

Samt långa objektiv när kameran stod i förgrund på bilden på stativ.

Har du något underlag för stativet så det ej sjunker i snön.

Vad för typ av lådor till köken.

Hei!

Takk for tilbakemelding og kritikk! Setter pris på det.

Ja, lyden ble så som så. Jeg presterte å glemme å sette lydsensitiviteten på RØDE mikrofonene korrekt. 

Dronen er en Mavic Air 2.

Noen av bildene med teleobjektiv er tatt på frihånd, mens videopptakene er med stativ. Vind er en stor utfordring her siden det skal lite til før at bevegelser vises. Jobber med en løsning på problemet. 

Stativet har ikke noe annet enn standard føtter og jeg har ikke brukt noe for å unngå at det synker i snøen. Generelt opplever jeg det ikke som et problem. 

Boksene til utstyr er kjøpt på Biltema. Den sorte varianten. Denne varianten tåler mer slag uten å sprekke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.