Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

En dott Glava gjør jo jobben ganske bra ellers! Karbon vev - kanskje filt? brukes jo til epoksy/polyesterarmering, så båtbutikk kan være løsningen??

Elgen

Skrevet

Glava er en midlertidig løsning. Den er løs i konsistensen, forsvinner fort, og blir relativt fort brannskadet.

Pakning til ovnsdører (biltema), er et veldig bra materiale til formålet. Svært langvarig. Festes med medfølgende lim, eller tre en tynn ståltråd gjennom den.

Skrevet
Marius Engelsen skrev (6 timer siden):

Glava er en midlertidig løsning. Den er løs i konsistensen, forsvinner fort, og blir relativt fort brannskadet.

Pakning til ovnsdører (biltema), er et veldig bra materiale til formålet. Svært langvarig. Festes med medfølgende lim, eller tre en tynn ståltråd gjennom den.

Joh, Glava forsvinner, men er lett å erstatte! Jeg skal forsøke med noen av de vekestumper jeg har fra parafinovnen på hytta! Det er vel glassvev likesom ovnsdør pakningen.

elgen 

Skrevet

Om noen trenger og husker det etter påske så tror jeg jeg har nok til alle primusene mine i 5 mannsaldre fremover og sikkert kan klippe av en bit og distribuere i posten til noen som trenger å fikse slikt på en primus eller 2...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.