-
Lignende innhold
-
Av Klatremusen
Jeg og en venn planlegger en tur (7-8 dager) med telt og pulk på Finnmarksvidda. Har noen her tips til rutevalg? Vi tenkte i utgangspunktet en rundtur med utgangspunkt i Kautokeino, men åpen for andre forslag. Vi unngår gjerne hytter, scooterløyper osv. da vi ønsker å være mest mulig i "villmarka". Er det fint å gå feks østover mot Øvre Anarjohka nasjonalpark? Vi kommer til å ha med isbor og fiskeutstyr, så vi går gjerne forbi noen fiskevann også. Noen som er kjent i området?
-
Av larschristian
Påske 2020 - 4 overnattinger
Fjellski med pulk x 2 (1 til utstyr og 1 til utstyr/ avlasting for lillegutt)
Hytte til hytte eller telt, gjerne en kombo
Jeg og yngstemann (5år) har bestemt oss for 4 dagers tur i påskefjellet. Vi er turvante og ser for oss Rondane eller Jotunheimen, men rutene og valgene er så mange....
....hva ville du valgt og hvorfor?
Hører fra deg🐒
-
Av Fjellsnella
Jeg er en jente som er veldig glad i å være ute. Jotunheimens topper og daler har jeg gått mye i på vår/sommertid men har vært lite ute på lengre skiturer om vinteren. Har lyst å prøve meg på ski og tenkte kanskje fra Gjendesheim til Glitterheim? Jeg er i normalt god form. Er dette en tur som er grei å gå? Hva slags ski må jeg ha? Er det merkede løyper? Hvor krevende er det? Håper noen kan bidra med tips og erfaringer til en rookie😅 Kom gjerne også med tips til andre flotte skiturer. Tidspunkt: mars/april
-
Av AK74
Hei:) Skulle høre om noen her inne kan komme med tips angående en topptur eller flere på Senja. Har gått Kvænan sommerstid, og kunne tenkt meg den. Men vet at det er utallige alternativ. Det trenger ikke være de mest eksponerte toppene, men turer som er rimelig trygge både opp og ned:)
-
Av Marius Engelsen
Har DU gått til Gulfjellstoppen via Vossavardane på ski? 🤩
Det er en omvei man kan ta fra Osavatnet til Gullfjellstoppen, den ruten kan virkelig anbefales (sommer og vinter)! Både opp og ned er den fin, men jeg liker kanskje best å bruke den på vei opp når jeg går på ski 😉
På søndag var verken snømengden eller skiføret noe å skryte av, men været var upåklagelig!
I videoen viser jeg ruten rundt Svartavatnet og opp over Vossavardane. Etter Svartavatnet måtte jeg trakke spor helt til toppen, dette er en mindre brukt rute 🙂
https://www.instagram.com/mariusengelsen/
-
-
Hvem er aktive 0 medlemmer
Ingen innloggede medlemmer aktive
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.