Gå til innhold
  • Bli medlem

Is på Myklandsvatna?


Anbefalte innlegg

Annonse

Kjørte forbi der forrige helg på vei til Bygland, og husker jeg rett, så er det fortsatt is på vannene der, men ikke heldekkende og litt åpent vann langs kantene, der man kjører forbi på veien. Isen så veldig "råtten" ut, så med den tempen som er nå, så tipper jeg det forsvinner ganske kjapt.. lov å håpe hvertfall :)

Endret av Kristian V.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutes ago, Kristian V. said:

Kjørte forbi der forrige helg på vei til Bygland, og husker jeg rett, så er det fortsatt is på vannene der, men ikke heldekkende og litt åpent vann langs kantene, der man kjører forbi på veien. Isen så veldig "råtten" ut, så med den tempen som er nå, så tipper jeg det forsvinner ganske kjapt.. lov å håpe hvertfall :)

Glimrende info 😃 Skal nedover i området om en drøy uke så da tar jeg med packraften 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Martin HJ said:

Glimrende info 😃 Skal nedover i området om en drøy uke så da tar jeg med packraften 🥰

Ser ut som et fantastisk område for packrafting/kano. Vet du om det også er greit fiske der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutes ago, Gabs88 said:

Ser ut som et fantastisk område for packrafting/kano. Vet du om det også er greit fiske der?

Var på padletur der for ti år siden, og det var en perle. Men fisket ikke da, men har hørt at det skal være godt med fisk i disse områdene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutes ago, Martin HJ said:

Var på padletur der for ti år siden, og det var en perle. Men fisket ikke da, men har hørt at det skal være godt med fisk i disse områdene. 

Godt med fisk ja?.. 😛

Det pleier vel også å bety liten størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.