Gå til innhold
  • Bli medlem

Organisering av utstyrsboden


asse22

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen som har tips til organisering av utstyrsboden, og som gjerne vil dele noen erfaringer. Boden vår er et kaos og jeg har som et av flere prosjekt for høsten og skape litt systematikk i sakene. Noen som har erfaringer med gode hyllesystemer eller annet. Alt mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikea, Skådis eller hva det heter- veggtavler. De har allslags kroker og oppbevaringsbokser osv som enkelt festes der du selv ønsker det. Vi monterte store deler av ene langsiden i boden med disse platene i to rekker, halvparten hver, og får en hel haug med utstyr lett tilgjengelig. Slipper å lete gjennom ekster/bokser osv, da det aller meste henger pent og pyntlig, til og med sekkene.  Da er det lett sortere, samt pakke! :) Telt osv, større/tyngre ting, står på gulvet eller i hyller. Jeg monterte også enkle kroker med lukket "øye" over, på kryss og tvers, og legger soveposen i "taket" på denne måten. Det fungerte i hvert fall fint her. :) Men det er nok mange løsninger ja, alt etter som hva man har behov for, og hva man finner som gir best sorterings system for en. :P

Håper det ga mening. 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en veldig liten bod selv, så da er det desverre er det mye utstyr som ikke får plass der. Men mitt beste tips er å bruke taket for det som det er verdt. Slike T-kroker som dette: https://www.clasohlson.com/no/Redskapsholder-29-x-42-cm/p/40-7222?gclid=Cj0KCQjw2qKmBhCfARIsAFy8buKUzdOSKplqljxW9ICV1UlTwUwqJc41hbedJ3cBkyXapqJSJTCkhOwaAtUoEALw_wcB

 

Gjør det enkelt å oppbevare feks ski, fiskestenger, spader og liknende på et sted hvor de ikke er i veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.