Populært innlegg +Espen Ørud Skrevet 16. juni 2023 Populært innlegg Skrevet 16. juni 2023 (endret) Forrige helg fikk jeg nytte av sikkerhetsforanstaltningen at jeg alltid har en ekstra padlåre liggende klar innen rekkevidde når jeg padler på flomstore elver. Grunnen er at det ofte er små marginer og få sekunder mellom fryd og problemer... Noe å tenke på også for andre? Husk vest! Endret 16. juni 2023 av Espen Ørud 12
+sofasliter Skrevet 16. juni 2023 Skrevet 16. juni 2023 Ikke dumt med litt reserveutstyr. Akkurat kommet hjem fra en ukes tur med packraft (uten reserveåre). Vi var 3 stykk, der to av oss hadde identiske årer. En klarte å miste det ytterste leddet av en 4-delt åre i elva når vi skulle ut etter portering... Nå var han allerede ferdig. bløt etter en velt, så han hoppet bare ut og hentet årebladet som selvsagt sank til bunns. Årebladet var festet til åren med en vanlig "kulelås". Vi burde selvsagt hatt med noen reservedeler, ikke alltid det er grunt nok til å få tak i ting som mistes, eller de kan knekke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå