Gå til innhold
  • Bli medlem

Da ble det ny skalljakke like vel.


REs

Anbefalte innlegg

Det går mot ny utesesong og jeg har lenge gått og ønsket meg en ny skalljakke. Men prisene er høye og utvalget kan sammenlignes med en jungel, så det er ikke så lett.

Men på lørdag kjørte jeg en venn og hans familie, som ikke har bil, til Ålgård hvor det er en stor outlet butikk som selger mange kjente merkeklær til en overkommelig pris. Jeg hadde ikke planer om å kjøpe noe som helst, men står man foran en Norrøna butikk uten å ha noe spesielt annet å gjøre, så kan man like godt gå inn.

For å gjøre en lang historie, med tre besøk i samme butikk, kort, så ble det faktisk ny jakke. En Norrøna Lofoten Gore-Tex pro anorakk. Den hadde det meste av de tingene jeg har savnet på andre tilsvarende plagg, men det beste var at den hadde fjorårets farge og var på tilbud med ca. 70% rabatt.

Veiledende utsalgspris 8499,-

Dagens pris 2499,-

Poenget mitt er at hvis man har litt is i magen og utnytter gode tilbud så trenger ikke friluftsklær og utstyr koste en arm og et øye. Stort sett alt jeg har av dyre sko og klær er kjøpt på tilbud og det kan sikkert komme godt med for mange i dagens situasjon.

20230530_204214.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.