LitekH Skrevet 9. april 2023 Skrevet 9. april 2023 Hei! Hva tror dere forummedlemmer om trekanten i Rondane 1. mai helgen? Jeg har gĂ„tt denne turen om sommeren. Har veldig lyst til Ă„ gĂ„ denne turen med ski, pulk, sovepose og telt. Siste mulighet for meg i Ă„r er 1. mai helgen. Er det gjennomfĂžrbart eller Rondevatnet utrygt Ă„ krysse, for lite snĂž osv? Takk for tilbakemeldingerđ Siter
elisabethh Skrevet 13. april 2023 Skrevet 13. april 2023 Gi gjerne beskjed her hvis du kommer over info ang dette et sted đ 1 Siter
KS10 Skrevet 13. april 2023 Skrevet 13. april 2023 Jeg er selv usikker, men ville forsÞkt Ä komme i kontakt med lokale kjentfolk. De vet som oftest best  1 Siter
elisabethh Skrevet 21. april 2023 Skrevet 21. april 2023 Hei Jeg fikk dette svaret fra Rondvassbu nÄ nÄr jeg spurte om hvordan forholdene var der nÄ og hva de tenkte om trekanten neste uke. All kvisten i Rondane er plukket inn igjen etter pÄske sÄ nÄ er det ikke merket. VÊret ser kaldt ut neste uke, men jeg vet ikke hvordan forholdene er pÄ vannene rundt omkring nÄ. Er ogsÄ usikker pÄ snÞmengde rundt BjÞrnhollia og DÞrÄlseter etter det varme vÊret siste uken. Siter
LitekH Skrevet 21. april 2023 Forfatter Skrevet 21. april 2023 Tusen takk for informasjonen. Jeg sparer trekanten pĂ„ ski til neste vinter. Litt trist Ă„ pakke bort ski, vinterteltet og pulken, men nĂ„ er det vĂ„r. NĂ„ er det padlesesong og masse nye turmuligheterđ 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.