LitekH Skrevet 9. april 2023 Skrevet 9. april 2023 Hei! Hva tror dere forummedlemmer om trekanten i Rondane 1. mai helgen? Jeg har gått denne turen om sommeren. Har veldig lyst til å gå denne turen med ski, pulk, sovepose og telt. Siste mulighet for meg i år er 1. mai helgen. Er det gjennomførbart eller Rondevatnet utrygt å krysse, for lite snø osv? Takk for tilbakemeldinger😊 Siter
elisabethh Skrevet 13. april 2023 Skrevet 13. april 2023 Gi gjerne beskjed her hvis du kommer over info ang dette et sted 😃 1 Siter
KS10 Skrevet 13. april 2023 Skrevet 13. april 2023 Jeg er selv usikker, men ville forsøkt å komme i kontakt med lokale kjentfolk. De vet som oftest best 1 Siter
elisabethh Skrevet 21. april 2023 Skrevet 21. april 2023 Hei Jeg fikk dette svaret fra Rondvassbu nå når jeg spurte om hvordan forholdene var der nå og hva de tenkte om trekanten neste uke. All kvisten i Rondane er plukket inn igjen etter påske så nå er det ikke merket. Været ser kaldt ut neste uke, men jeg vet ikke hvordan forholdene er på vannene rundt omkring nå. Er også usikker på snømengde rundt Bjørnhollia og Dørålseter etter det varme været siste uken. Siter
LitekH Skrevet 21. april 2023 Forfatter Skrevet 21. april 2023 Tusen takk for informasjonen. Jeg sparer trekanten på ski til neste vinter. Litt trist å pakke bort ski, vinterteltet og pulken, men nå er det vår. Nå er det padlesesong og masse nye turmuligheter😀 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.