Gå til innhold
  • Bli medlem

Snø i Østmarka?


Linn S

Anbefalte innlegg

Hei. Tenkte å dra på telttur med barna til Eriksvann eller lignende i morgen. Hvordan er snøforholdene? Kjenner jeg ikke orker å campe på snø, så håper på bart og tørt…😄 har noen vært der de siste dagene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vangen Skistue la ut på Instagram at det hadde blitt preppet skiløyper rundt om i området med stormaskin.

Det må ha vært litt snø for at de kan ha gjort det, ellers tror jeg ikke at det er alt for mye snø utenfor løypa, men litt er det nok. På fredag gikk jeg en tur litt ut i skogen (i Østmarka) og noen steder var det nok snø til at jeg fikk snø i skoen. Dette var på en sti der ingen hadde gått før. Så det kan hende at snøen er tråkket ned på mer populære stier.
 

God tur

Endret av magnus.gn
Fjernet et ord
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt tidligere tror jeg det er stor forskjell fra sti til sti. Så jeg tror det fint går ann å gå på stier som mange pleier å gå på, eller på veier, men skal man gå på stier der få går på, kan man regne å bli litt våt og få snø i skoene. Det er preppet løyper rundt sandbakken for under en uke siden som tyder på at det er litt snø fortsatt. Den snøen som er igjen er nok mest sannsynlig ganske bløt.
BB8CBCE7-A1D1-4565-A2A6-4264EEA6DD98.jpeg.a43b4bde847eb7dc381e4a2af7dc8683.jpeg
Bilde fra skisporet.no

Det får være opp til hver og etter hvor høye sko dere har, hvor vanntette de er, hvor lang turen skal være og hvor glade dere er i snø.

Endret av magnus.gn
Mer info
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.