David Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Jeg skal til Jotunheimen snart å trenger derfor leie Randonne ski i Oslo, eller på veien mellom Oslo og Årdal. Jeg har skor men ønsker vente med at kjøpe brukt eller nytt i Tyskland/ Frankrike (mye billigere...). Er det mulig å leie ski i Oslo? Hvis noen i Oslo vill bytte et par Randonne ski mot et par riktige løssnøski, Head Monster 103 (alpinski mål: 126-103-118) i en uke hvore det også et alternativ. Siter
David Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 Jeg tolker mangeln på svar som at det ikke er mulig at leie Randonne ski i Oslo. Hvis administrator. kunne tillate at inlegget stod under rubriken "Toppturer" kanskje jeg kunne få svar... Siter
Svein Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Du kunne kanskje høre med et skisenter. Siter
Erik Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Mener at du får leid/lånt det hos Skandinavisk Høyfjellsutstyr i Bogstadvn. Siter
JohannesO Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Mener at du får leid/lånt det hos Skandinavisk Høyfjellsutstyr i Bogstadvn. SHU i Bogstadveien er lagt ned, men Anton Sport har har overtatt i samme lokalene med et relativt likt vareutvalg. Skader jo ikke å spørre likevel, men du må eventuelt slå opp Anton Sport i telefonkatalogen. Johannes Siter
David Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 kjøte nytt fra tyske ebay isteden for å leie til nesten samme pris. 90 € for et par nya Dynafit C 712 og 50€ for et par (antike) Dynafit TLT bindninger. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.