Kristoffer Sandnes Skrevet 30. oktober 2022 Skrevet 30. oktober 2022 (endret) Noen som har et tips hvor jeg kan skaffe delen på bilde til en Optimus Hiker + ? Har sendt en mail til Fogas i Sverige, men har mine tvil at de har den. De hadde i det minste det største repkit'et til den. Hiker + ved siden av Nova spindel. Endret 31. oktober 2022 av Faun Siter
+Marius Engelsen Skrevet 31. oktober 2022 Skrevet 31. oktober 2022 Dette er vel en standard spindel. Så den ble være lett å få tak i. Hør med norsk optimus importør, eller en forhandler. Forhandler ver ihvertfall hvem importøren er. i verste fall optimus norge på facebook, der får jeg alltid tak i deler til gammel 111 brenner. 1 Siter
Kristoffer Sandnes Skrevet 31. oktober 2022 Forfatter Skrevet 31. oktober 2022 Marius Engelsen skrev (21 minutter siden): Dette er vel en standard spindel. Så den ble være lett å få tak i. Hør med norsk optimus importør, eller en forhandler. Forhandler ver ihvertfall hvem importøren er. i verste fall optimus norge på facebook, der får jeg alltid tak i deler til gammel 111 brenner. Hei! Takk for tips! Jeg skal forhøre meg på facebook i første omgang. Siter
Bjørja Skrevet 1. november 2022 Skrevet 1. november 2022 Det ligger noen repsett på finn. De har som oftest en spindel med. Her blant annet: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=124356927 Noe stiv pris kanskje, og du får med diverse ting du kanskje ikke har bruk for? 1 Siter
Kristoffer Sandnes Skrevet 1. november 2022 Forfatter Skrevet 1. november 2022 Bjørja skrev (1 minutt siden): Det ligger noen repsett på finn. De har som oftest en spindel med. Her blant annet: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=124356927 Noe stiv pris kanskje, og du får med diverse ting du kanskje ikke har bruk for? Det er en annen type spindel, 111 er litt anderledes enn Hiker+ 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.