Gå til innhold
  • Bli medlem

Vanntett ryggsekk til pendling


Halkatla

Anbefalte innlegg

Walle skrev (På 28.1.2023 den 15.28):

Hvilken modell kjøpte du i orange ?

 

torese skrev (På 28.1.2023 den 22.04):

Denne. Se bilde. 

Kan nevne at den oransje sekken til Silva er Access 18WP. Har selv en slik sekk som jeg benytter til sykkelpendling daglig, og den fungerer utmerket! Har brukt den i vel tre år nå, mener jeg, og holder seg fint fortsatt. Aldri opplevd at det har kommet vann inn i sekken, selv ikke i kraftig regn. Jeg sykler også uten skjermer, så sekken får tidvis nok vannsprut, slaps og saltlake. Bør kanskje også nevnes at denne sekken ikke har en egen laptop-lomme slik enkelte andre har, men jeg har mange ganger hatt med 15" laptop uten problem. Sekken er ikke kjempebred i utgangspunktet, og det er en strikklomme på innsiden (kanskje bedre egnet til f.eks. nettbrett) dersom man har en mindre PC. I tillegg en liten glidelåslomme på innsida (mot ryggen) i tillegg til den på utsida.

20230131_091626.thumb.jpg.a01b9f45ce194d7827dec1cf907d7be2.jpg

Eneste "svake" punktet er klipsene på brystreima, de er relativt tynne, og de tåler derfor ikke mye før de knekker (særlig hunn-delen). Jeg har derfor skaffa meg en G-krok som jeg benytter på brystreima i stedet, og det funker egentlig bedre enn originalen synes jeg.

G-krok.thumb.jpg.e29bd8b85b8a59925f65eea74627c831.jpg

Bittelite minus for at det ikke er noe oppsamlingsstrikk eller lignende for strammerne for rullelukkinga (på sidene), slik at disse blir hengende og slenge. Her måtte jeg lage meg en egen løsning med hjemmemekka oppsamlingsstrikk.

20230131_091645.thumb.jpg.04b7499c1333683006ec8ab1a7c831cf.jpg

Har også en svart Silva Orbit 25, funker egentlig like godt denne også, men denne finnes vel kun i svart mener jeg.

Endret av Måssåbjønn
La til informasjon om innsida av sekken
  • Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.