Jump to content

Tørking av mat: Å det smakte godt" Fant lenken på startsiden

Tom42

Recommended Posts

+Tom42

Skrevet 2 minutter siden

12.05.2017 · Forvellet dem i 5 minutter før de havnet på risten. 8 poteter 668 gram ble til 81 gram ferdig tørket. Deretter prøvekokte jeg noen biter, og etter å ha ventet i ca 7 minutter smakte det ok. Når man ser hvor stort svinnet blir på 14 gulrøtter og 8 poteter gjelder det å ha det i bakhodet når porsjonene skal lages. Sjekk selv.  Nå prøver jeg å huske, men egentlig var de seige.  En har kommentert tørking av poteter, men jeg finner ikke lenken, han hevder at slik han behandler potetene funker bra.  Søk på datoer etter 12.05.2017

www.fjellforum.no › topic › 42668-å-det-smakte-bra"Å - det smakte bra" - Side 2 - Mat på tur - Fjellforum

www.fjellforum.no › topic › 42668-å-det-smakte-braAll posts from Tessatroll in "Å - det smakte bra" - Fjellforum

"Å - det smakte bra" Av Tom42, 12. mai 2017 In Mat på tur. Del More sharing options... Følgere 11. View All Posts ...

www.fjellforum.no › topic › 42668-å-det-smakte-braAll posts from rayun in "Å - det smakte bra" - Fjellforum

"Å - det smakte bra" Av Tom42, 12. mai 2017 In Mat på tur. Del Flere delingsvalg ...

www.fjellforum.no › topic › 42668-å-det-smakte-braAll posts from Tom42 in "Å - det smakte bra" - Fjellforum

Tørking av potet:  Smakte ikke bra.  Seige.  Test ut selv, med hensyn til bra.  En har svart, men jeg finner ikke svaret

Edited by Tom42

Annonse