Gå til innhold
  • Bli medlem

(Universale) sidelommer?


furken

Anbefalte innlegg

Min Lowe-sekk har en endel år på baken, faktisk såpass at det er en Lowe uten Alpine. Men, den holder koken og skal få være med på noen eventyr til. 
 

Dessverre har sidelommene jeg hadde engang kommet bort. Er det noen som har tips på greie og rimelige sidelommer som passer til sekker med kompresjonsreimer?  Har funnet disse hos Outnorth men det finnes kanskje andre (og bedre?) alternativ? 

Endret av furken
Tegnsetting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • furken endret tittelen til (Universale) sidelommer?
Annonse

Bergans har universale sidelommer. Brukte eldre versjon av disse siderommene på min tidligere ryggsekk. Var fornøyd med de. https://www.bergans.com/no/turutstyr/ryggsekker/tilbehor/side-pockets-solid-charcoal?att=Tm8gU2l6ZQ==&gclid=CjwKCAjwiJqWBhBdEiwAtESPaGsnKvRh09O0i2-vSOiALFMZghyVMQgBYtYF8-KDqjdxRrHfYX0FWBoC1csQAvD_BwE

 

Jeg var litt rask der. Så ikke godt nok linken til trådstarter.

Endret av TomasF
Så feil på innlegg fra trådstarter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomasF skrev (3 minutter siden):

Som er de samme som trådstarter linker til. Jeg har også disse og de gjør jobben.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomasF skrev (På 7.7.2022 den 21.27):

Holdt på bestille disse hos Outnorth da jeg kom på at Bergans hadde gratis frakt sist jeg handlet der. Og det hadde de nå også. Hyggelig når de tilbyr gratis frakt og dertil en "velkommen tilbake rabatt" på 15%. Fikk et par slike til kr 323 da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.