Gå til innhold
  • Bli medlem

Sørøya første uka i Juli. Rutevalg og transport spm


fiskekongen

Anbefalte innlegg

Jeg har nå lagt opp mesteparten av ruta, men har noen strekninger jeg er usikker på hvor bratt det er. Er det noen her inne som har god kjennskap til øya? Jeg trenger ikke tips til fiskevann, det har jeg nok av. Ruta går Langstrand mot Hassvik. Ser på muligheten til å ende turen på veien mellom Breivikbottn og Dønnefjord. Men er usikker på hvordan jeg skal komme meg derfra til Hassvik.

Er det særlig trafikk fra Dønnefjord mot Hassvik? Vil det være mulig å få haik her tro? Eller er det mobildekning nok til å ringe drosje på fjellet?

Hvordan er det å gå ved Steinfjellvatnan og ned i dalen vestover? Er det greit å få Siste punkt på ruta nå er Mattisvatnet. Er det noen her som har en rute derfra og vestover mot veien? Ser veldig bratt ut ned mot Korsvatnan.

Endret av fiskekongen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.